Tuesday, 28 June 2011

ParT 2

entah mcm mn kami serasi bsama...mula2 tue tkejut jugak la sbb ayu yg meluahkan prasan dia kat aku. Mula2 tue aku jual mahal cikit dkat ayu, bkn xsuka tp nak uji sjauh mn dia sukakan aku...haha. padan muka ngan aku bila ayu pun mrajuk dan xnak kat aku. aku pun apa lg duk pujuk dia kata 'apa kata kita cuba dl hubungan nie sama ada sesuai atau x'...tp nasib baik ayu xmarah lama2, alamaknya aku pegang status utk slama nya la...haru biru di buatnya. tp syukur alhamdulillah berkat sabar dan saling bertolak ansur hubungan aku ngan ayu nak mencecah utk yg 1 thn kami bsama. Hmmm....byk pahit manis aku ngan ayu lalui tp syukur pd tuhan mungkin dah jodoh kami bsama. Dan kami dlm proses menggumpul wang utk ke alam baru..hehe insyallah.....

2 comments: